woensdag 5 juli 2017

De Route 66 2

Die hoge temperatuur ben ik een beetje zat. Vanmorgen gedoucht en dat met de airco aan. Het is nog 26 graden buiten om 07.00 uur. Ik sta dan wel nog uit de zon maar dat duurt niet lang meer. Ik ga maar vroeg weg en dan kijken of er onderweg ergens beschutting tegen de zon te vinden is. Maar ben bang van niet. Alles is kaal hier.




Zo mee en dan staat de route goed aangegeven. Even op de routekaart kijken. Ja ik zit goed.

Een winkel in de middel of nowhere.
Op de plaatsen waar nog verkeer komt zijn de cafés van vroeger ook nu nog open.


Het bekende Wagonwheel restaurant. Zeggen ze. Ze zeggen zoveel.  :-)














Op verlaten stukken is alles in verval geraakt.




En dan krijg je een wegafsluiting. Jammer. Dit was nu net zo een mooi traject door de desert leek me.
De woestijn temperatuur is er al. Pfffffff.

Dus even een stuk over de freeway en dan verderop er weer af. Als ik nadien de weg vervolg wil Garmin me ineens een zandweg insturen. Stop dat dus niet. Wat klopt er niet? Tot nu toe klopte de route feilloos.

Het bord wat er bij staat geeft uitleg, dacht ik. Maar ik kan toch niet vinden waarom men dit oude stuk weg heeft weggehaald.

Tot nu toe klopte mijn route die ik in mijn Garmin gezet heb feilloos. Ik heb R66 gereden die pas nieuw was aangelegd. De lijnen moesten er nog op komen. En ik heb een stuk gehad dat was zo slecht dat ging maar stapvoets.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Peter, Even je blog bekeken want ik liep dagen achter. Jeetje wat een hitte zorg maar dat je voldoende drinkt. Nou op dit moment 19.30uur hebben we hier een onweer buitje. Groetjes Annie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Peter,
    Wat een temperatuur. Ik hoop niet dat wij dat hier ook mee gaan maken. Hoe heb je dat nu opgelost met die zandweg? Rijdt je er dan toch in? Of rijdt je dan verder en past Garmin zich op een gegeven moment aan?

    Die muurschilderingen (ook op eerdere foto s) vind ik toch zo mooi. Dat moeten ze hier eens wat meer doen. Hier zie je ooit onder viaducten schilderingen van mensen met die spuitbussen, hoe noemen ze dat ook al weer?
    Mogen er daar geen nummerplaten op de voorkant van een auto zitten, omdat de tekst onzichtbaar is? Graag een keertje uitleg hierover, want nu zag ik het weer.
    Ik denk hoe meer mensen met campers op reis gaan hoe minder klandizie die restaurants en cafe s onderweg hebben. Die mensen hebben alles bij zich en zullen niet steeds daar iets gaan gebruiken. Mensen met een personenauto doen dat natuurlijk makkelijker.

    Groetjes maar weer,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen