vrijdag 2 juni 2017

laatste dag

Riek wil nog een keer de wandeling door de Johnston Canyon lopen. Maar dan verder als de eerste keer. Toen zijn we bij de Lower Falls omgedraaid. Nu wil ze helemaal naar de Upper Falls lopen.










Er wordt veel hout met het water meegesleurd.


Daar is tie dan.







Vreemde grote gaten in de zijkant.

He, daar is hij ook weer.

En dan weer dezelfde weg terug als je gekomen bent.



Nadien naar Banff gereden en hier is Riek nog het stadje in geweest en komt terug met een paar soeveniers. Zelf heb ik geprobeerd de blog bij te werken maar het internet is veel te traag. Verder naar Calgary gereden naar de Calgary West Campground in de hoop dat hier beter internet is. Dus niet, gewoon een hopeloos trage verbinding.







1 opmerking:

  1. Hoi Peter,

    Als ik lees dat je wandelt denk ik steeds een uur of langer. Maar nu heb je er een plaatje met afstanden bij gezet. Dan staat er 0,1 en 0,3 en 3,1. Ik neem aan dat dat de afstanden zijn. Soms denk ik naar aanleiding van zoveel mooie foto's dat je bijna de hele dag wandelen in het natuurpark, maar nu denk ik dat het steeds korte wandelingen zijn. Kun je dat nog eens uitleggen?
    De foto s en de uitleg blijven interessant hoor, daar moet je niets aan veranderen. Nog steeds complimentjes. Volhouden dus!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen