maandag 31 juli 2017

De Route 66 13



Vandaag de R 66 in Amarillo zelf maar eens bekijken. Het is eigenlijk maar een gedeelte van de straat die in de originele R 66 staat wordt gehouden

Camper op een parkeerplaats en door deze straat gelopen. Hier wordt de R 66 nog in stand gehouden.
























Als ik foto's loop te maken komt net de eigenaar van de pub er aan. We zijn niet open maar je mag wel even binnen kijken, zegt deze. Het is de oudste pub van deze straat. Van 1968.  Ja dat doe ik even.








Verlichting met veel kleuren.



En buiten weer verder.


De straatplattegrond.



Smokey Joe's Cafe.









Leuk gemaakt zo het nr op het hek.

















De postbode zet zijn karretje ook maar ergens neer en is nergens te bekennen.


En dan ben ik de R 66 straat al weer uit.


Nu had in dus donderdag gestopt bij Cadillac Ranch maar er is ook zoiets als  een Combine city. Daar ook even gaan kijken. Het was even zoeken maar toch gevonden.



Ja veel kun je er niet mee. Allemaal Combines met de kont in de grond. Er bij komen ook niet. Afgemaakt met prikkeldraad en een sloot ervoor. Aan de weg zijkant te zien stop hier nooit iemand om te kijken.



Ik rijdt weer terug naar Amarillo. Dit combine City lag er een stuk buiten en nog al afgelegen. Och de dag is alweer om.





1 opmerking:

  1. Hallo Peter,
    Jij hebt het wel eens over traag internet. Nou, ik kan je de hand schudden. Ik heb ook elke dag wel even problemen. Dag 30 kon ik bvb niet beantwoorden en de pc zat weer vast. Dus internet maar weer opnieuw opgestart. Na wat probleempjes deed ie het weer. Nou, de 30ste had je zelf niet zo heel veel, dus die beantwoord ik hier ook even bij.:
    Ik vond het raar dat er bij een gebouw (toch goed uitziend, hoge bouw)weer van die oude auto s stonden. Niet netjes geparkeerd of zo, maar als een rommeltje aan de kant gezet. Ik verwacht ook niet dat er nog mee gereden wordt. Ik snap dat niet. Oude meut ruim je toch op, dat laat je toch niet ergens 'slingeren'?
    Nou, dan nu naar de 31ste. Deze stad ziet er zeer verzorgd uit, geen rotzooi op de grond, de gebouwen verzorgd. Lijkt me een leuk stadje met genoeg pubs!
    Leuk dat je even binnen mocht komen fotograferen. Misschien hopen ze wel dat je wat reclame voor ze maakt? En wat goed dat je eens tijd neemt om het wat rustiger aan te doen. De tijd gaat toch al zo snel. En de thuisblijvers hebben ineens weer hele andere informatie. Een beetje macaber/bizar was die etalage voor toneel en films, maar wel weer eens wat anders. Dat zie je hier ook nergens. Ik heb eens een etalage gezien voor doodskisten, maar ook maar 1 keer, daarna nooit meer. Is toch ook logisch dat je zoiets eens kunt zien en evt uitzoeken. Straks gooien ze ons in een kist die we zelf niet mooi vinden, dat is toch ook een slechte afsluiting van ons leven?
    Wat ik ook niet begrijp waarom die gekken nu weer tractoren voor een deel in de grond stoppen. Bij die cadillACS WAS HET ECHT LEUK. dOOR MENSEN SPUITBUSJES TE VERKOPEN VERDIENEN ZE DAAR OOK NOG IETS, MAAR HIER. jE MAG ER HELEMAAL NBIET DICHTBIJ KOMEN. dAN LEVERT HET TOCH OOK NIETS OP.
    Dit is zoiets als: dat kan ik ook, maar dan beter!

    Weer heel veel groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen