zaterdag 5 augustus 2017

De Route 66 14

Ik kijk nog even rond in Shamrock voor ik verder rijdt. Veel historie van de R 66 in dit plaatsje.


Het oude benzinestation.




De route 66 heeft vele namen gekregen door de tijd.

En dan rijdt ik Texas uit en Oklahoma in.


Kom door het plaatsje Elk.
 


Ik heb mijn route zo gepland dat deze langs het R 66 museum loopt.
 





Ik ben nu ongeveer daar waar de pijl staat.


















Hier heb ik internet en blijf hier staan in Clinton. Het is al weer avond.






1 opmerking:

  1. Wat was dat hoge element op de eerste foto in het plaatsje Shamrock? Het leek wel een beetje op een telefoonpaal, maar ik zie er geen antennes op.
    Muurschilderingen, ik blijf ze mooi vinden. Gisteren had je een hele mooie muurschildering, vergat ik nog te zeggen.
    De antiekwinkel heeft niet echt veel antiek, meer oude spullen zo te zien. Ik denk dat die vrienden van jou meer antiek hadden dan dit winkeltje.
    Ja en dan die bus in dat museum, die schilderingen, zoooooooo mooi. Is uit onze Power Flower Tijd niet?
    Ik zie dat je al een heel eind bent met je rondreis, ook al moet je ook nog een heel stuk rijden. Hoeveel km schat je dat je nog moet rijden? Kom je uit wat je planning betreft of loop je voor of loop je achter en moet je gaan inhalen?
    Nou, in elk geval nog vele veilige kilometers en geniet er nog van. Het weer is hier echt Hollands!!!!! Weinig hitte. Misschien breng jij dat wel mee voor ons?
    Heel veel groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen