maandag 29 mei 2017

Maligne Canyon

Wat is het hier lekker slapen. Je hoort alleen maar vogels en verder de stilte. Mijn decibelmeter gaf 16 db aan. Wat een stilte.
We gaan vandaag naar de Maligne Canyon. Het blijft opletten met de dieren. Ze lopen overal. Achter een boompje gaan ze staan zodat ik ze niet goed zie.









Nu zitten er over deze canyon een aantal bruggetjes. Ik ben mee gelopen tot brug 4 en daarna terug om de camper op te halen. Riek loopt door tot brug 5 en daar ga ik met de camper naar toe.
Maar daar was ze al heel snel.
Dan doen we maar naar brug 6. Dan rijdt ik naar deze oude baileybrug.


Nadien naar Jasper gereden. We gaan de was maar even doen.

Alles wat we zien, in de wasmachine.

2 volle machines was hebben we. Was nodig.


In de hoek kun je nog gezellig koffieleute als je dat wilt. ja je moet iets doen als de was wordt gedraaid.
Hierna kieper je alles in de droger en klaar.
Tijdens de was draaien is Riek even naar het ticketbureau gelopen en heeft ze het geld van de boottocht over het Maligne meer terug gekregen. Is dat ook weer opgelost. Zo is de dag  alweer om.
Weer overnacht bij de Athabasca Falls.




1 opmerking:

  1. Hallo,
    Ook dit was weer de moeite waard. Wat een prachtige natuur. Je ziet wel heel. Welvoorzien 1 vakantie. KUN je dat allemaal behappen? Ik ben het zo weer vergeten, zoveel foto s komen er langs.
    Moet jevaakzoeken naar eenwasmachine, of staan die in elk dorp wel
    Veel plezier maar weer.
    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen