zaterdag 8 juli 2017

De Route 66 4



Tot ziens Kingman. Ik vervolg mijn R66 route weer. Onderweg kom ik door een paar oude plaatsjes waar alles op het toerisme van de oude R66 is ingesteld. Zeer veel oude voertuigen en oude meuk.
Maar telkens stop ik even om te kijken wat er zo allemaal tussen staan. Kan het niet laten.
































Hier en daar zie je de oude R66 langs de huidige liggen.


En dan gaat het regenen. En hard ook. Het koelt lekker af en ik blijf in dit plaatsje mooi staan. Heerlijk. Het was maar 37 graden vandaag maar nu is het 23 graden. Heerlijk. De ramen open en afkoelen.


Seligman leek een grote plaats maar is niet meer dan de oude R66 met vele toeristische winkeltjes en overal oude auto's en oud spul.   








2 opmerkingen:

  1. Hallo Peter,

    Heerlijk al die foto s van die oude meut. Daar kan ik echt van smullen. En dan zoveel meut bij elkaar. Kun je heerlijk je hartje ophalen!
    En de omgeving wordt ook weer wat groener? Ik zag tenminste allemaal bomen/boompjes.
    Zijn die cafe's van binnen ook zo authentiek of is het dan allemaal saai? Maak je ook eens een foto van binnen (het interieur) om daar een ook een beeld van te krijgen.
    Fijne reis verder.

    veel groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vergat ik nog: Die boevenwagen, die vond ik ook wel erg leuk. Goed opgesloten en ook goed zichtbaar!!!!

    BeantwoordenVerwijderen