donderdag 20 juli 2017

Een dag niets.

Gisterenavond is er nog een lekker buitje gevallen. Dat koelt lekker af. Ik ben nu in New Mexico en de klok kan een uur voorruit. Ja dat heb je met die tijdzones. Ik vind het maar ongemakkelijk. Deze morgen eerst de aggregaat maar weer eens verversen. Heeft er na een paar dagen zijn draaiuren weer opzitten. Is zo gebeurd als je er maar aan begint. Daarna nog even naar de Walmart (supermarkt) want ik heb nog wat nodig. Nu kan ik me dat voorval van dat brood van eergisteren nog goed herinneren en let dus goed op bij de kassa. Ik ben aan de beurt en leg de spullen op de band. Het zijn maar een paar dingetjes. De caissiére scant mijn spullen en doet deze in een plastic tas aan de carrousel . Nadien geeft ze deze aan mijn en ik kijk in het plastic tasje. Dit zijn niet mijn spullen. Ik heb geen chips etc gepakt. Nu blijkt dat deze tas nog bij de spullen van de vorige klant hoorde. Deze hing nog aan de tassen carrousel. Deze klant is al weg met dus een tas boodschappen te weinig. Het is dubbel opletten hier. Nadien heb ik even een werkbaar internet punt gezocht om de blog weer eens bij te werken. Schiet veel tijd in als het niet vlug wil lukken om de foto's te uplaoden.  Buiten begint het ondertussen te onweren en te regen. Ik denk dat ik maar mooi hier in Gallup blijf. Het is ondertussen al 15.30 uur. De onweer is al bijna over en de temperatuur is nu 20 graden. Prima zo. Nog mooi even de tijd om de camper even een beetje uit te mesten. Matten er uit en uitkloppen en van binnen  even vegen. De ramen aan de binnenkant schoon maken en het gehele dashbord etc ook maar even. De klok even verzetten. Hé het is al 18.00 uur. Eten maken en de dag is al weer om.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten